EestiEnglishRussian

Humana kliendiküsitluse tulemused

2024 aasta novembris viisime läbi kliendiküsitluse, et teada saad, kuidas hindate teie, Humana kliendid, meie poode, mis on peamised põhjused teise ringi riiete valimisel ja mida teete üleliigsete riietega. Jagame tulemusi nüüd ka teiega.

Kokku täitis küsimustiku 1308 inimest, neist 724 veebis ja 584 kauplustes.

Miks valitakse teise ringi tooted?

Esikohal on soodne hind. Teisel keskkond, kolmandal tõsiasi, et sarnaseid tooteid ei leiaks uuena, neljandal riiete hea kvaliteet.

Toodi välja teisigi põhjuseid – on näha, millised näevad riided välja peale pesu ning leiab omapäraseid, iseloomuga esemeid.

Mida tehakse ebavajalike, kuid kandmiseks sobilike riietega?

Kõige populaarsemad kohad rõivaste uuele ringile suunamiseks on riidekonteinerid ja taaskasutuspoed, järgnevad sõbrad-tuttavad. 33% müüb riided maha.

Saame ainult rõõmustada, et äraviskamine on kõige viimane lahendus. Pigem visatakse ära need riided, mis kandmiseks enam ei sobi.

Kuidas hinnatakse Humana kaupluseid

Kaupluste osas soovisime teada, kuidas saame ostuelamusi veel apremaks muuta, näiteks parema valgustuse, teeninduse kiiruse või kaubapaigutuse osas.

Kokkuvõtvalt saab öelda, et Humana kliendid on  kauplustega rahul või väga rahul. Üldilmega on rahul/väga rahul 99% vastajatest, teeninduse kiirusega 98%, puhtusega 97%.

Peamise infokanalid

59% vastanutest ütles, et info Humana pakkumiste kohta saab ta kaupluse aknalt. Järgnevad Humana koduleht 48% ja sõbrad-tuttavad 33%. Kõik digikanalid – Humana koduleht, uudiskiri, Facebook – on võrreldes 2013. aastal läbiviidud küsitlusega võrreldes muutunud olulisemaks.

Täname kõiki, kes võtsid aega, et kaasa rääkida, anda tagasisidet kaupluste kohta, jagada häid taaskasutusideid ja avades põhjuseid, miks eelistada teise ringi kaupu.