
Humana inimene Kätlin töötab Valga Humanas klienditeenindajana. Kohusetundlik, rõõmsameelne ja impulsiivne Kätlin armastab loomi, loodust ja koduaias tegutsemist.
Kas olid Humana klient ka enne Humanas tööleasumist?
Töötan Valga Humanas selle avamisest alates, 22. mail sai kümme aastat täis. Lähedal ju Humanaid ei olnud, aga teistes poodides käisin vahel ikka. Taaskasutus oli ammu minu teema.

Lemmikasi, nö #myforeverpiece, mille Humanast oled leidnud?
- Saapad on 6+ aasta eest ostetud Humanast ja ikka leiavad veel kasutust
- Vihmamantel 3- 4 aastat tagasi ostetud ja selle suve lemmik mul 🙂 Oli vihmane suvi ju
- Dressikas ka juba aastaid ja ikka kannan veel.
Vaata Kätlini #myforeverpiece pilte allpool galeriis
Kindlasti oskad anda näpunäiteid, kuidas Humanast alati mõni uus lemmik üles leida.
Mina soovitan alustada värvist. Milliseid värve kannad, milliseid kindlasti mitte. Humanas on ju hea süsteem, kus kõik on värvi järgi paigas. Iga tootegrupi juures – kampsunid, pluusid, seelikud, mantlid – saab hakata “oma värvi” esemeid valima.

Võibolla oled tähele pannud ka püsiklientide ostlemisnippe, mida võiks edasi jagada?
Otseselt ostlemisnippe tähele ei ole pannud, aga mõned näpunäited, kuidas olla hea klient, oskan küll välja tuua 😊
- Proovitud riideid ära vii tagasi, vaid jäta need proovitud riiete stangele. Isegi kui tundub, et tead täpselt, kust selle võtsid. Kui asi satub valesse kohta, on meil rohkem tööd.
- Kui otsustad mõne väljavalitud asja ostmisest siiski loobuda, siis pane needki asjad proovitud riiete stangele või kassaletile. Kuigi kõigile teeb nalja, kui aluspesu on susatud meeste särkide vahele, siis võtab nende “apsude” leidmine teenindajalt oma aja.
- Palun ära keera riidepuu konkse ümber. Ringstangedel jooksevad need ummikusse ja siis on sul raskem riideid vaadata.
Saali korrastame muidugi pidevalt, et iga ese oleks oma õiges kohas ja ”värv jookseks”.

Tutvusta natuke Humana köögipoolt. Milliseid töid sa päeva jooksul teed?
Hommikul esimese asjana koristame müügisaali. Seejärel, kui minu kord on laos töötada, hakkan kotte avama. Puutan, panen hinna peale ja sorteerin kategooria järgi – meeste, naiste-, lasteriided eraldi, mütsid-sallid eraldi. Siis loen üle, kui palju kotist erinevaid tootegruppe tuli. Seejärel sõidutan stange müügisaali. Vahel puutan uue kaubavaliku päevaks ettevalmistatud ja juba hinnatud tooteid.
Kui töötan kassas, siis teenindan kliente, hoian saali korras, viin proovitud riided tagasi õigesse kohta, otsin “eksinud” esemeid. Aitan kliente, annan nõu. Kui keegi otsib täpsemat eset või numbrit, olen abiks. Aitan kodutekstiilide suuruseid vaadata.

Kes on Valga Humana klient?
Palju on püsikliente, kes toovad kaupluse sünnipäeval meile isegi kingitusi.
Ka Valkast käiakse palju. Mõni päev Läti rahvast rohkem kui eestlasi. Pühade ajal tundub, et eestlane pigem puhkab, lätlane aga tuleb Humanasse.

Ütle üks põhjus, miks kasvõi teisest Eesti otsast tasub tulla Valga Humanasse?
Meil on nii äge kollektiiv. Ja kaubavalik on ka suurepärane.
Valga Humanast saad pikemalt lugeda SIIT









Humana